Verminderen administratieve druk bij Intercompany leveringen

In Unit4 Wholesale SP6 fix 41 is belangrijke functionaliteit aangesloten om de administratieve druk van Intercompany leveringen te verlichten.

Voor groothandels die met behulp van de Intercompany functionaliteit van Unit4 Wholesale de nodige inkoop- en verkooptransacties uitvoeren kunnen met deze uitbreiding veel tijd besparen die voorheen opging aan het handmatig boeken van de inkoopfacturen en het afstemmen met de ontvangst.

Hiermee wordt ook een langgekoesterde wens van gebruikers ingewilligd.

Nieuwe functionaliteit biedt veel tijdbesparing

De desbetreffende functionaliteit heeft betrekking op Intercompany opdrachten die via het gekoppelde inkooporder-verkooporder-proces verlopen. Met deze nieuwe functionaliteit maakt Unit4 Wholesale zelf de inkoopfactuur in de Intercompany gekoppelde administratie aan. Uiteindelijk kan na ontvangst van de goederen ook de automatische afstemming met de inkoopfactuur worden uitgevoerd.

Download het implementatiedocument hieronder.

Downloads:

Nog geen lid van Expertplace?

Geniet van alle voordelen die ExpertPlace te bieden heeft zoals het downloaden van kennisdocumenten, het geven van een reactie of het plaatsen en vinden van klussen en natuurlijk het directe contact met vakgenoten!

Nu registreren

Blijf op de hoogte

Je hoeft niet alles zelf te halen. We kunnen we het ook bij je brengen.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en we brengen je periodiek op de hoogte van de laatste kennisontwikkelingen en actuele discussies.

schrijf je in voor de nieuwsbrief